A házról

A vendégház Balatonfüred keleti részén a Balatontól kb. 1,5 km-re, a Tagore sétánytól 2 km-re található. Gyalogosan kb. 30 perc sétára a Balaton parttól, ezért elsősorban az autóval és biciklivel érkezőknek ajánljuk. Helyi járat a strandra, ill. a városközponthoz a háztól 30 m-re indul.

Parkolónkban (saját, zárható, automata kapus) 6-7 gépjármű elhelyezésére van lehetőség.

Vendégházunk ideális családok, baráti társaságok részére is, lehetőség van a teljes ház foglalására. Összesen 16 fő elhelyezésére van lehetőségünk. Minden szobánk légkondicionált, az emeleti szobáink minihűtővel felszereltek. Kisgyermekes családoknak kiságy, fürdőkád, gyermekágynemű, WC szűkítő, etetőszék stb… rendelkezésre áll.

Kérésre reggelit és vacsorát biztosítunk.

Füvesített kertünk 400 m2-es, amiben fedett kerti kiülő nagy asztallal, épített szalonnasütő bográcsállvánnyal, barbecue sütő, grillsütő és játszótér mászókával, csúszdával, hintával is helyet kapott.

A szállásadó külön lakásban szintén a vendégházban lakik, így bármikor az önök segítségére lehet.

A vendégházban három apartmant alakítottunk ki, amelyek 3-2-2 szobásak.

Földszinti családi apartman

Földszinti apartmanunkban 3 hálószoba található: 2+2 (franciaágy + kihúzható kanapé), 3 (egyszemélyes ágy + franciaágy) és 2 (franciaágy) férőhelyesek. A hálószobák a vendégház közös folyosójának túloldalán találhatóak.

A fürdőszobában a dupla mosdó mellett zuhanyzó és fürdőkád is helyet kapott. Az apartman mosógéppel és mosogatógéppel is felszerelt.  A jól felszerelt konyha mellett hatalmas nappali-étkezővel és terasszal is rendelkezik.

Tóra néző apartman

Tóra néző emeleti apartmanunk gyönyörű panorámával és nagy terasszal is rendelkezik, amelyben két hálószoba (2+3 személyes), egy zuhanyzós fürdőszoba és külön WC található. Az apartmanban felszerelt konyhasarkot is kialakítottunk.

Étkezésre, főzésre, baráti beszélgetésre, játékra a közös térben található konyha-étkező-nappali helyiségben is lehetőség van. A konyhai felszerelés mellett társasjátékokat is elhelyeztünk itt.

Parkra néző apartman

Emeleti másik apartmanunk a vendégház mellett található "Bata ligetre" néz. Itt egy 2 személyes és egy 3 személyes hálószoba található egy fürdőszobával. Az emeleten egyszemélyes ágyak kaptak helyet, amelyek összetolhatók. A fürdőszobákban zuhanyzók találhatóak. Emeleti apartmanjaink kialakítottunk egy-egy konyhasarkot is, amelyek a konyhai felszerelésen kívül kapszulás kávéfőzővel is felszereltek.

Az emeleten található közös térben  nappali-étkező-konyha helyiséget alakítottunk ki, ahol az alapvető konyhai eszközökön kívül indukciós főzőlap,  és mosógatógép is helyet kapott.